music music

Tjobre!

Är hemma igen efter en hel dagl ;P

På skolan så blev det är träna till konserten som är nästa vecka ;P Och efter skolan blev det att fa och jobba på stacken, dock inget ovanligt xD haha. Där fick jag baka chokladbollar IGEN! Fatta less jag är på jävla chokladbollar! jag spyr snart på dom!!!!!

Efter stacken så kom pappa och hämtade mig, och sen for vi på frasses. haha, förförsta gången jag inte behövde fråga om vi kunde äta där. Svaret brukar alltid dock bli nej, men idag så for han dit utan att jag ens ville egentligen men haha xD gott vare iaf!

Nu sitter jag och försöker hitta låtar till drillen och lite sånt men det går dock inte såå bra -.-'

Nu snart blire att lägga mig på min spikmatta och kolla på Anime! :D ILOVE!

-Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Så lite så! :)

- 2009-10-15 @ 20:17:18
-URL: http://emmazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback