KAAARLIX!

Hejsan sitter i Kalix nu. Alltså jag skrev ett inlägg tidigare, och spara och allt som man brukar, men den när jag kollade in min blogg så var inte inlägget där, sedan loggade jag in, och så visa de att jag inte alls hade skrivit ett. menjag LOVAR att jag gjorde de, helt mysko! läskigt!

Men iaf sitter med Ida i hennes rum nu, rikitigt trevligt, har ju inte träffat henne på flera år! Jisus christ!

Var ju och klippte mig idag, och jag har bestämmt att jag inte lägger ut någon bild på bloggen än ;) För alltså det är lite konstigt just nu!

Jag har inte gjort så mycket annat idag, jag har lekt lite med PhotoShop och jag hade faktiskt tänkt att skriva en novell dag, dock så fick jag inte idéer så det blev ingen =/

Nä nu ska jag ta och fortsätta koll på tv, dvs Little miss sunshine! Och den verkar faktiskt vara riktigt bra! (Y) Någon som har sett den redan som kan säga mig om den är bra eller dålig? :P

Puss, Kram & Godnatt!

Jag tar kanske och skriver ett till inlägg ikväll men vi får  ju se;)

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback