Tjenixen!

nå idag vaknade jag typ vid 11, då hoppade jag i duschen och sedan när jag hade klätt på mig och städat mitt rum så tytog jag emils moppe och åkte till mamma som var i båten. Vi satt där ett tag. sedan åkte vi till morfar, och sedan till Ica, och så var vi på Elkedjan och köpte en eppliator. hah det kommer nog göra oont! jaja men iaf :P Sen åkte vi hem.

På Torsdag ska jag åka hem till Gällivare igen. har verkligen saknat min moppe ! Till Helgen blir det att jobba på Marknaden, det ska faktiskt bli kul, behöver verkligen pengar nu! Ska ju kanske till malmö med Malin och sen så drar min moppe väldigt mycket bensin, eller så är det jag som kör för mycket xD Det kan disskuteras :P


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback