Ska bli bra igen !

hojj, jag ahr ju knappt bloggat någonting. men till mitt försvar så har mitt internet hemma varit trasigt =(  men nu är det helt igen ! så nu blire att börja blogga mycket mer =) Just nu sitter jag och väntar på att Malin ska komma hit. haha jag har varit med Malin varenda dag sedan jag har kommit hem :P Men det har ju varit jätte kul!

Natten till igåt så tältade vi ju på hennes bakgård och det var svin kul ! men dick somnade jag rätt så tidigt redan vid 02.00. men iaf. sedan väckte malin mig vid 10. för det var så jävla varmt i tältet så hon ville inte att jag skulle få värmeslag :P

Igår var vi också i sandviken. det var jätte skönt för det var jätte kallt. vi for först dit vid kanske 12.30. och solade, läste och badade lite grann. Sedan for vi dit vid 17.00 igen. och dåå badade vi mest., och då var det svin skönt. dock var vi inte där så länge på kvällen utan vi var bara där ca 1 och en halv timma :P jag tog också lite bilder, men dom tar jag och lägger in lite senare =)

Puss & Kram


AntoniaOlivia

-Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

okej! nej, jag har inga planer alls, så jag behöver tips! hihi

- 2009-07-01 @ 14:55:07
-URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback