Otrogen med min bästa vän del 3 OMGJORD

Jag läste nyss några av delarna, och märkte att del 3 var lite konstig och kort, så jag gjorde om den, hoppas att ni gillar den. (=

Efter tre dagar på sjukhuset så fick jag komma hem.


När jag kom in till mitt rum, så låg det ett ljus lila brev på mitt skrivbord. När jag öppnade brevet så såg jag att det var från Sara, och så här stod det:


Hejsan Anna! För det första så är jag jätte ledsen över det som har hänt, det var inte meningen att såra dig. Det var aldrig meningen att det någonsin skulle gå så långt att vi skulle börja ha sex med varandra, men tyvärr så gjorde det de, och det ledde till att jag blev med barn. Men bara så att du vet så kommer jag att behålla barnet, och jag och Robin ska flytta ihop när det föds. Hoppas att du mår bättre nu

kram Sara.


När jag hade läst det blev jag så sur, att jag rev sönder brevet i 1000 bitar. Jag kände riktigt hur känslorna i mig började spruta ut, jag kände mig så jätte sårad, förbannad, sviken, jag allt. Jag kunde inte förstå hur de kunde göra så mot mig. Jag älskade båda dom två, så jävla mycket, men endå. Det var nästan så jag kände hur jag började koka inne i mig själv. Jag ville gråta, skrika hoppa omkring som en jävla galning i luften, men jag kunde inte göra någonting, jag bara stod stilla, och bara stirrade in i tapeten, till slut ryckte jag till i mig själv och j ag tog min telefon som var på mitt skrivbord bland en massa pappers bitar, efter de som jag hade rivit sönder och slog snabbt Saras mobilnummer.


- Ja, det är Sara

- Hej, det är Anna. Hur fan kan man sjunka lika lågt som dig, och skicka det där brevet åt mig? Skrek jag i telefonen

- Men jag trodde att du ville veta hur allt var och hur det skulle bli, sa Sara.

- Du tror att jag vill veta varför du har haft sex med min pojkvän, och hur din framtid ska se ut. Nej det vill jag inte! Jag vill inte ha med dig att göra överhuvudtaget! Sa jag och slängde på luren.


Och jag började hysterikiskt att gråta, jag föll ner på golvet att börja skaka, som tur var det ingen hemma så ingen kunde höra mig. Jag hörde att telefonen ringde, så jag ställde mig upp, och samlade mig. Satte mig på stolen för att kunna svara i telefonen.

 


-Kommentarer
Postat av: MADDE

Sv: jag ska nog ta och prova de! :D

- 2009-07-20 @ 23:35:41
-URL: http://mjaaaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback