Otrogen med min bästa vän del 18

hoppas att ni gilla denna del också (=   


Otrogen med min bästa vän del 18



När vi hade pratat med min mamma och pappa, så gick jag och Robin till mitt rum. Där låg vi och kollade på lite tv och mös lite grann i min soffa. Den natten sov jag och Robin hemma hos mig.


När jag vaknade på morgonen dagen där efter så var klockan ca 10.30, Robin hade redan vaknat, antog jag ju eftersom att han inte låg i sängen bredvid mig. Jag klev upp från min säng och gick in till min toalett, jag slog igång duschen och klev sedan in. Jag riktigt kände hur det hettade på min kropp från det varma vattnet. Egentligen gillade jag inte att duscha så varmt, men idag kände jag att det behövdes. Jag började tvåla in mig på hela kroppen, på armarna, benen, men när jag kom till min mage stannade jag upp. Och började tänka, jag har verkligen ett liv där inne, ett litet barn. Som jag alltid kommer att älska, jag kommer att bli mamma, och Robin pappa.


När jag klev ut från duschen så tog jag på mig en handuk runt kroppen och en som en turban på huvudet. Jag gick sedan till badrumsskåpet och tog fram min deodorant och sprayade under mina armar. När jag gick ur från badrummet och in till mitt rum så satt Robin där på sängen.


- Är du klar med duschen nu?, frågade han och små skrattade

- Jag vet inte. Svarade jag och skrattade.


Robin kom fram till mig och höll om mig, detta känns helt underbart perfekt tänkte jag. Just som jag han tänka det, så tog Robin tag om min haka och lyfte upp mitt ansikte mot honom och kysste mig, detta var inte som förr utan, det var mer försiktigt och kärleksfullt än det brukar vara. Det var på något sätt då allt föll på plats, allt kändes perfekt, jag älskar mer än någonting annat, mer än mina vänner och min familj.


- Vad tänker du på?, frågade Robin.

- Jag tänker på dig, oss alltihop. Robin fattar du vi kommer att bli föräldrar, vi kommer att få ett litet barn, som vi kommer att älska till döden våran. Fattar du det?

- Jo, jag fattar, jag kommer att bli världens lyckligaste killen i världen, sa han och höjde upp sina armar mot taket.


Jag började skratta, det såg bara så roligt ut. Sedan tog har tag i hans armar och stoppade dem runt min midja, sedan ställde jag mig på tå för att kunna kyssa honom, och denna gång samtidigt som jag kysste honom så började jag dra honom mot min säng, när vi kom fram till min säng så stod vi bara still där ett tag, när vi hade slutat kyssas, så greppade jag tag om hans axlar, och knuffade ner honom i min säng.


- Nä nu måste jag ta och klä på mig, och sedan måste jag ta och ringa ett samtal, sa jag till Robin

- Okej okej, vill du att jag ska gå ut?. Frågade han

- Nä, det ska väl inte behövas, du har väl sett mig naken förut? Frågade jag och skrattade medans.

- Ja, det har jag ju gjort, ett antal gånger, sa han och skrattade.

- dåså, svarade jag.


Jag tog av mig handuken som jag hade runt kroppen och kastade den till Robin " släng den i tvätten " sa jag till honom. Sedan gick jag fram till min vita byrå och tog fram ett par trosor och en bh, sedan gick jag till min garderob och plockade fram mina kläder, jag valde ett par ljusa trasiga jeans och ett vinrött linne. När jag hade klätt på mig färdigt fönade och plattade jag håret. Och efter det så sminkade jag mig, inte så mycket, med lite, jag hade bara på mig lite foundation, lite kajal och mascara. Och sedan gick jag ner till köket.


Mamma stod vid spisen som vanligt och lagade lunch, denna dag blev det enkel stekta ägg och några bacon skivor. När jag hade ätit klart så gick jag in till vardagsrummet, med den trådlösa telefonen i min hand och satte mig på en av fåtöljerna. Jag tvekade för ett tag, men sedan tog jag telefonen i ett stadigt grepp och slog ett väl bekant nummer, det tog inte länge innan det svarade. Och denna gång var det inte som jag trodde, utan det var inte Sara som svarade utan det var Annika, Saras mamma.


- Hejsan Annika, det är Anna, jag har någonting som jag hade behövt prata med dig om, skulle jag kanske få kunna komma förbi ?
- Hejsan Anna, jo det är väl självklart, det är bara att du kommer när du vill.

- Okej, vad bra, jag kommer på ett tag, svarade jag och la på.


Jag gick ut från dörren, och gick till cykelstället och hämtade min cykel. Vägen som jag cyklade var väl bekant, här hade jag cyklat och gått många gånger förr. Till och med mer än vad jag kan räkna till. När jag kom fram till huset, mitt mål. Så ställde jag mig på trappen framför dörren, tog tre djupa andetag, och knackade på dörren. Det var ingen som öppnade, så jag knackade på igen, då hörde jag stegen som kom från trappan till över våningen. Dörren öppnades och där stod Saras mamma.



-Kommentarer
Postat av: carroo! :D

Jag tycker den är jättebraa! :DD

- 2009-07-05 @ 11:42:35
-URL: http://fridacaroliine.blogg.se/
Postat av: erika

jo det är bra . förutom att jag hostar typ hela tiden.

- 2009-07-05 @ 18:35:31
-URL: http://vagavaradigsjalv.blogg.se/
Postat av: petra :)

den är super bra. Man vill inte att den ska sluta :p Du måste skriva mycket på den : )

- 2009-07-06 @ 04:40:04
-URL: http://minlillagronaflodhest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback