Piteå!

hejsan.hä rkommeren liten sammanfattningag av helgen =)

Fredag!: vaknade vid 11.packade klart det sista och for till bussen. När vi var framme vid ca 18.00, så började vi med att fara och äta pånågonkina krog. När vi var klara där så spelade vi i våra ensambler. ( vi har äntligen fått ett namn " UBBEZ") Sen när vi var klara med det så hade vi fritt. så jag satt och läste världens bästa bok.som heter" omjag kunde drömma" och den är verkligen skit bra.och medans jag läste så delade ledarna in oss i grupper. och dom fick vi se påkvällen vid ca 22.00. och sen vid ca 02.00 fick vi och la oss.

Lördag: Jerker väckte oss 08.30. och då var det frukost.sådet var ju bara att äta då. Efter det vid 9.30 Sammlades alla pitebor och Gällivarebor i Annexet. och där fick vi veta vart vi skulle vara och så.  Efter det såhade vi 30 min rast. så då passa det jag på mig att sminka mig och fixa håretxD När vi sammlades i våra grupper så fick vi två låtar som vi skulle spela under dagarna. vi spelade till 14.30 och sen efter det så for vi pi Pitehavsbad :D det var grymt kul där. vi var där från typ 3 till 6. och klockan 6 fick vi äta middag där. När vi kom från pitehavsbad så la jag mig och läste en stund till. och efter det så gick jag, emma och matilda och tränade på låtarna med Tomas. När vi var klar med det så spelade vi bluff poker med en massa där. och tro mig det var skit kul. ska integå in på detaljer men. ni hade fattat om ni var där xD.
Sen vid ca 3-4. så kom emil och hans kompis och när jag stod vid emil. så jag jag " du är typ ett huvud längre än migxD" och då typ böjde han sig på knäna så att han kom i höjd med mig och sa " ett huvud ? "
haha det var faktiskt as kul. och jag var dessutom i det stadiet så jag skrattade åt allt eftersom att jag var så trött xD.

och sen fanns det en jätte rolig killen där som hette Alfred! hojja är allt man kan säga. han startade en budgivning på en kille som hette filip. och jaaaaa---  det var ju kul xD och sen gick vi och la oss vid typ 4 halv 5 xD.

Söndag: Vaknade av att jerker väckte oss 08.30. åt fukost. ppratade lite med alfred och så tränade vi till 12 då gick vi och åt lunch. När vi kom tillbaka fixade vi i stora salen så att folk skulle kunna komma och kolla på oss. kl 2 så började konserten vi började ocg spela. och det f´gick as dåligt ! När vi var klara pratade jag massa med alfred. huhu han är roolig =) och sen kom det en kille som hette Erik och han och alfred började dividera om vem som var snyggast xD. så ja--- tillslut så blev ju jag inblandad i det hela xD. höhö. kanske berättar det hela sen xD.men när konserten var klar så. pratade jag snabbt med jakob och sen så tog jag ned mina väskor till bussen. gick upp igen och sa hejdå till alla och sen började resan hem igen =(

Idag : DEPRIMERAD!!! vill tillbaka nu ! men nu ska jag dra skriver senare kanske igen. hej dåpuss ochkram !! Olivia Holstad=)



-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback