kan jag klara av det?

som vanligt så ska jag ju spela saxofon, inget ovanligt. det verkar som att skolan nästan kräver att jag ska spela saxofon. men när jag hörde låten, så visste jag DIREKT att jag inte kommer kunna spela den låten. för på julavslutningen så spelade jag en låt som heter " can you feel the love tonight " och när jag hade spelat klart så höll jag på att svimma i rummet bredvid. eftersom att jag har yrsel hela tiden och när jag spelar blev jag änny mer snurrig i skallen. och när jag lysssnade på låten, så gick den ännu högre och tonerna var ännu längre, alltså det var opera sångare som sjöng. och om jag spelar den så kommer jag att svimma.

problemet! jag törs bara inte säga det till dom som har bestämt att jag ska göra det. så jag vet inte hur jag ska göra igt. spela låten. låtsas vara glad och svimma, och kanske kunna få skallskador och andnings problem. eller säga att jag inte kommer att kunna spela låten? det var en jävla bra fråga.

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback