If you don't love me, why don't you just let me go?

Hejsan, som nu också, hade ingen annan bra rubrik.

hojja, änu en sömnlös natt. jag vet inte vad som är problemet, är det så att jag är en grubblare? jovisst nå tänkter jag väl rätt mycket. men inte så att jag inte kan sova. eller?? och om det är därför, vad kan jag göra för att sluta grubbla så mycket? jaja, jag har iaf fått tid hos skolläkarn den 15e. skolsköterskan babblade något om att jag kanske skulle typ börja prata med någon slags kurator för min yrsel och mina sömnproblem. det fattar jag inte riktigt varför. men man kan ju inte alltid fatta allt. men nu har jag iaf fått skriva av mig lite. skriver sen igen när jag vaknar imorrn =) eller idag xD. God natt / Olivia =)

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback