Merry X-MAS

Ja, lite om min jul idag :)

På morgonen så vare bara jag och min syster hemma, eftersom att våran pappa jobbade idag. Men vi öppnade lite paket, hon sina skullcandy hörlurar som jag köpt åt henne och jag ett par jeans leggings och ett par örhängen som hon hade köpt åt mig.

Sedan så var det inte mycket mer just då. Så jag tog en tupplur och Matilda satt och lyssnade på musik och spelade på min gitarr.        

Senså ringde min farmor, och frågade när vi skulle komma till henne och då berättade att vi inte kunde komma än för vi hade ingen som kunde köra oss, så då ringde hon min farbror som kom och hämta oss så vi var på graven och tände ljus för pappas mormor och morfar.

Sen när vikom hem till farmor så öppnade jag och min syster lite mer julklappar som vi hade där, och de som vi fick av våran farbror. Sen kom pappa så åt vi, och jag åt mig verkligen proppmätt. sen visade sig att jag hade ätit minst av alla -.-' Men iaf jag var proppis ;)

Sen åkte vi hem, och fortsatte öppnalite mer paket. och sånt. sen blev det bara chill resten av dagen ;)

Tänkte lägga ut några bilder nu. Och det är ABSOLUT FÖRBJUDET att ta dom utan att fråga mig! För nu har jag börja hitta mina bilder lite överallt, och då har de inte frågat mig om det är ok. Så nu kommer det vara stämplar på alla mina bilder!



Graven, den är verkligen fin tycker jag! Nu är den finare, för vi var sen med pappa och tände ljus i gången :)



Min farbror hade nå tradition att han la alltid en cigarett på både hans mormors och morfars sida av stenen eftersom att de rökte. Han brukade också lägga ett glas snaps, men det gjorde han inte hu, eftersom att han inte dricker längre.



En närmare bild på stenen :)



Min farmor, som stod för den underbart goda maten! lol ( lots of love)



Min farbror. som faktiskt har lovat mig en Ford Jeep när jag fyller 18! Detta om han har kvar den då. och inte har köpt en jänkare för 600000 :- xD




Mina presenter. Dock finns inte alla på bilden. Men så gott som :)

- Mjukisbyxor
- Jeansleggings
- Hygienprodukter
- Sängkläder
- Underkläder
- Någon konstig glas sak jag fick
- och 5000 lakan! :D

Fick även

- Glasskålar
- massa lotter
- och en lampa som jag ska ha under glassaken så att den liksom LYYSER! :D

Imorgon så åker jag till min mamma i Luleå, så då blire julafton där också :) Hon hade funderat på att göra en kalkon! Det hoppas jag verkligen eftersom att jag aldrig har smakat de xD Men iaf, då får jag mer julklappar också ;)

Sen på lördag ska vi till Ulla och Hasse och då blire också en massa mat :P och förhoppningsvis (troligtvis) någon liten julklapp! :D

Nu snart blire faktiskt sängen för mig, ska försöka kliva upp tidigt imorgon så att man inte sover bort hela dagen, dessutom ska jag hinna packa och städa också :)

Puss&kram! :D

AntoniaOlivia




-Kommentarer
Postat av: MADDE

Hej ;D tror du att du skulle kunna maila lite bilder från avslutningen till mig? :)



kram!

- 2009-12-25 @ 12:25:16
-URL: http://mjaaaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback