Jag tror jag har bestämmt mig!

Jag vet att jag tjorvar hur mycket som helst med mina gymnasieval! Mina vänner var idag på grans information, jag skulle ha gått men en sak kom i vägen, så jag kunde inte. Men iaf, de hade fått höra om hundgymnasiet, jag började mer och mer gilla vad jag hörde, så jag tänkte, kanske jag tar det på 3e handsval, sen fick jag höra hur mycket gott som helst om det, och att man fick ha en egen hund med sig, OCH att jag kan bli musiklärare hursom helst, En tjej som utbildade sig där blev till och med DOMMARE!

Så jag började tänka, och jag flyttade upp det till mitt 2a handsval. Men när vi hade slutat och väntade på Andreas skulle komma och hämta oss så var vi och kollade på hundar, och då kunde jag verkligen tänka mig att bli detta, jag kunde verkligen se mig men en hund där borta i Piteå. Och det känns som på något sätt rätt.

Så här är mina val just nu

* Grans naturbruks hundinriktningen
* Estet musik
* Livsmedel

Så nu sitter kag och kollar på vovvar på blocket :D

-Kommentarer
Postat av: MADDE

Grans verkar vara riktigt kul ;D

Jag har verkligen ingen koll på vad jag vill gå ännu ;o

- 2009-12-09 @ 18:47:59
-URL: http://mjaaaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback