skriva skriva skriva :P

Nååå matte verkar ha tråkigt så jag blir drabbad och måste skriva i bloggen xD Så nu gör jag de :P hahahahaha. men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Nu har jag pratat med dessa i 3 timmar, drygt. Det har faktiskt varit rätt kul :P men iaf. Imorgon eller jaa. idag ska jag ju vara med Ellenor. men jag har fan ingen aning om hur de ska gå xD efter som att vi ska dansa. så ja. jag lär ju varken kunna hjula eller räkna. hahaha. xD haha det kommer typ bli i tretakt xD

Just nu sitter dom och försöker tvinga mig att prata med en massa folk. men alla verkar sova så det gör ju inget ! :D Det var på tal också om att de skulle ringa Rebecca. men ja jag vet inte xD

Nä nu har jag skrivit nog xD


Puss&kram

Och Heej Mattias ! :D

-Kommentarer
Postat av: mattias

Heeej på dej du ^^

- 2009-08-09 @ 05:10:16
-URL: http://vhmp.blogg.se/
Postat av: Emil

You know what to do! ;)

- 2009-08-09 @ 05:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback