lördagkväll, sjukhuset och söndag

Igår kväll så åkte jag och Emil Till Sandra i Piteå. Där satt vi och pratade i telfon med en massa människor. Men any way kvällen slutade med att jag fick yrsel som fan! Och svimmade och slog i mitt huvud. Sandra ringde efter en ambulans som kom efter typ 10 min. I piteå så fick jag lämna massa prover som t ex sänka, blodsockret, blodvärde, grav test och massa. Men alla var bra, förutom att mitt blodsocker var för högtdet låg ungefär på 10 lite drygt tror jag till och med. vid halv 12 så skickade Pite mig till sunderbyn. Där Fick jag göra b la en hjärnröntgen för att de skulle se om det var någon farligt med huvudet, men det var det inte. Och de skickade hem mig vid 3 på morgonen.

Idag då så blev jag väckt vid 11-12. då kollade jag lite tv, och sen blev det att städa mitt rum med mamma. Det tog typ 1 timme lite drygt tror jag. Sen blev det mat och efter det dusch. När jag hade gjort mig klar så gick jag och mamam till morfar och där letade vi fram mormors gamla blodsocker mätare. och då visade att jag hade blodsockret på 4,2. Och det är tydligen lite lägre än vad man skall ha. Så vem vet, Diabetes nästa?

Sen blev det att fara hem och kolla lite mer tv. Fast det blev inte så länge, för var tvunden att packa klart eller ja det blev bara en väska men har ju packat iaf xD På tåget så träffade jag Gustav så vi satt med varandra och snackade en massa (= Det var riktigt trevligt för har inte träffat han på jätte länge.

När jag kom hem så fick jag åka och hämta Matilda från busstation. Och nu sitter ag här och skriver typ xD

Snart blir det nog sängen för jag är jävlat svin trött! :D
 

Imorgon börjar skolan på tallibanbacka =/ hojja!!!!!! VILL FAN INTE GÅ DÄR!!!!!


Puss & God natt

AntoniaOlivia*

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback