Hemma igen

så nu är jag hemma igen. Jah varit med simon. Först så åkte ju jag till gve. och mötte Simon. Och när jag mött honom så åkte vi omkring och irriterade lite bilar xD Efter det så blev det sandviken och där satt vi och pratade och lekte med simons moped. typ hur länge han kunde köra utan bensin och det blev hela 500 meter :P

Efter sandviken åkte vi hem till simon och satt där ett tag. Sen åkte vi ut och hämtade lill simon som kom med cross. Efter det blev det hem till simon och sitta och lolla bilder som han hade tagit och nån video och sånt shiet xD

Sen åkte jag hem. och nu sitter jag här och skriver :P Snart kommer pappa hem och då får han ta och gör amat för har inte ätit någonting än xD haha, men jag pallar inte xD för åt ju svin sent igår.

Juste igår så lagade ju Marie och Ehlin jätte god mat som vi åt :P fläskfilé, potatisgratäng och vitlöksbröd :P jäte gott vare :P

Nu ska jag snart börja städa rummet och lite sånt :P

-Kommentarer
Postat av: Anonym

vill ha videoinlägg! :)

- 2009-08-19 @ 00:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback