April April din dumma sill

ja idag är de då 1 april xD belv någon lurad idag då ? :P Nå var i skolan idag då. och seriöst jag fick nästan jävla dampanfall på våra lärare, blev så jävla förbanna, för för det första hade dom ändrat våra gruppen i hkn alltså grupp 1 och grupp 2 men inte nog med dom hade också bestämmt vilka man var TVUNGEN att arbeta med GAAH jag blev fan galen! och sen också har vi ju jävla bänk platser också! Seriöst vi går fan i åttan bahandla oss inte som små barn! ÅH jag blir fan förbannad bara jag tänker på skiten !

Men efter skolan då idag så for jag hem snabbt, lämnade av gitarren, tog saxofonen och åkte till farmor, var där och åt sedan körde hon mig till jazzensambeln, där fick vi lära oss två stycken nya låtar, som faktiskt var jätte roliga ! När jazzen var slut så körde farmor hem mig, jag sprang upp lämnade saxofonen och gick ner till bilen igen så körde hon mig till kören. 

På kören frågade Marita om jag ville sjunga solo på en låt, jag var lite tveksam men sen sa Emmelie att hon kunde sjunga med mig, så om hon inte jobbar så sjunger vi duett, jobbar hon sjunger jag solo :P Efter kören stoppade jag musik pluggarna i örat och gick en promead hem :P

Hojja jag är typ asbesviken på mig själv, vi ska ha ett so prov imogron och jag har glömt typ alla papper i skåpet, och jag har läst i boken, men iaf det kommer inte räcka till. så jag kommer efter lovet vara tvungen att göra ett om prov i so. FAAN jag hatar SO !

Men jaja, det finns inte så mycket jag kan göra, jag får imorgon innan lektionen plugga på lite grann iaf, men hur det är blir så gör jag om det igen efter lovet!

Men nu ska jag snart typ slå på en film och sova snart. slänger in en dagens bara :P


DAGENS
Kläder:  svarta jeans och en svart t-shirt
Humör: glad och förbannad
Frisyr: utsläppt
Smink: ögonskugga, mascara och kajal
Höjdpunkt: jazzen
Snällaste: Emmelie
Dummaste: -
Roligaste: -
Måste: plugga
Låt: Here I am to worship ( låten jag ska sjunga duett eller solo på )
Tråkigaste: plugga
Planer: plugga




-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback