Tjo !

Tjena Tjena ! Nå sitter i min säng just nu och är med MAlin ( tankarnamellanminarosahorlurar.blogg.se ). Hon ska sova, hos mig i kväll och vi har redan jätte tråkigt, men jag sitter och lyssnar på '' Movits '' och dom äger!  Idag har jag inte gjort så mkt, jag klev upp vid typ 10, sen, gick jag och t frukost, det blev bara en billy pizza, för orkade verkligen inte göra någinting annat. sen efter det kollade jag en film och spelade lite '' Giutar Hero ''.  Vid typ 12.40 ringde jag till Malin, och hon krattade löv, så  jag fick vänta ett tag innan hon fick komma, medans jag väntade, så städade jag mitt rum, och åkte och handlade. Sen kom Maln och vi skulle göra tacos, då kom jag på att jag hade glömmt att köpa ost, så det var bara att åka ner till konsum och handla ost. sen då när vi kom hem från konsum, så åt vi, och kollade på the eye. och nu är den slut, så nuy sitter jag och skriver här.  Sen ska vi väl kanske gå ut och göra ngt, man får väl se men nu ska jag dra puss & kram // Olivia


Dagens låt : Movitz - Äppelknyckar Jazz


.

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback