Aggresiv!

Oj oj, nu är jag då jävla aggresiv!!!!!!!!! Fy fan jag hatar verkligen HATAR lärare som, tror attt allt är som ett jävla maraton, men det är det fan inte, en lärare ska lyssna på llas versioner inte bara dens som kommer först!! Anledningen till att jag är aggresiv är att min lillasysters lärare har ringt hem till oss och sagt att min lilla syster har gjort en massa saker och sagt en massa, fast hon inte ens har gjort det, och då undrar man ju sig varför gör en jävla idiot til lärare så?? jo, för att den läraren bara har lyssnat på den som kom springandes först och vann loppet,´hade hon bara tänkt en tanke på att faktiskt lyssna på min lillasyster så hade hon fattat att det inte var så som den där lilla andra tjejen hade sagt!! HOjja, jag är så sur just nu att jag har lust och ta telefonen och ringa till alla dom där idioterna och skrika!! högt!!. så jag säger det redan nu, akta om du är en sån lärare!!!!!!!

Min lillasyster liite galen :)
!

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback