prao

hejsan alla underbara männniskor!

nu sitter jag på BDPOP studion =). jag håller på och. eller jaa, nu sitter jag ju vid datorn, men innan det så höll jag på att klistra in bilder och texter i BD-pops klippbok =). det var rätt jobbigt, men endå kul. eftersom att man fick läsa jätte jätte jäte mycket om markus. det finns i stort sett bara saker om Markus i tidningarna :P. och på tal om Markus. ni kommer aldrig kunna gissa vad jag fick av Petra =). jag fick en signerad markus skiva!!! och en singer med Movits!. fatta om jag blev glad. det var nästan så jag föll ner på golvet och började gråta. men man var ju tvungen att lugna ner sig på ett annat sätt =). men nu ska jag fortsätta att jobba lite. nog för att petra har sagt att jag kan sitta på internet ist. men man måste ju jobba lite också. nog för att jag har jobbat typ i en och en halv timma och sutit på datorn i 5 minuter typ. men men. om 45 minuter kommer en killa som ska sälja t-shirtar och jag ska typ få vara med och välja=) men nu sk jag inte skriva något mer. skriver när jag kommer hem. så berättar jg vad som har hänt =) puss och kram // AntoniaOlivia*

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback