Julafton!

min julafton då =)

idag vaknade jag kring typ 10.40. När jag hade vaknat så öppnade jag typ 2 paket. hehe. måste ju direkt på morgonen ;).
och efter det så började jag små städa lite i mitt rum. och kring 12 så åkte vi till farmor. och när vi kom dit så blev det att öppna ännu mer paket =).

när vi hade öppnat några paket så började vi äta julbord hehe gott gott. när vi hade ätit så öppnade jag ännu mer paket. alltså seriöst vi har fått hur mycket paket som helst! sen kollade vi tv. och sen åkte vi hem =).

När vi var hemma öppnade vi ännu mer paket ! och när vi var klara så väntade jag på att Tina, Marie och Mattias skulle komma. och dom kom väl typ vid 8. och när dom kom så öppnade jag ännu mer paket!.

jaja, det är väl ungefär min dag. men nu ska jag lista upp det mesta jag har fått =).

- En kamera (Casio Exilim EX-S10')
- En mobiltelefon (Sonyeriksson G900)
- tre tunikor.
- knästrumpor.
-  tvål.
- Shampo/balsam.
- rosa rakhyvlar.
- ansiktsmask.
- badolja.
- en röd kofta.
- sängkläder.
- stekpanna (formad som en stjärna).
- tuggummi.
- 1000 kr.
- saker att göra ett halsband och ett armband.
- Ljus.
- ljusfat och sand.
- en handuk.
- cheapmonday jeans.
- potpurri.
- Bodubutter.¨
- Tops.
- Ögonmask.
- sminkborttag.
- Nallehögtalare.
- Hårspray.
- en svart och blå lång tröja.
- Trosor.
- Svart kort kofta
- Pasta REceptbok.
- Glas pingvin.
- godisskål.
- 100 kr refill.
- Presentkort på Jive för 500 kr.
- OCH SIST MED INTE MINST MOVITS SKIVA !!!!!! TACK SOM FAN TINA!
- och juste en sjal.
- ett läppglans, formad som en pepsiflaska =)

Tror iaf att jag har fått med allt.

men en sak till bara! JAG HAR INTE ENS ÖPPNAT ALLA JULKLAPPAR! FINNS MER HOS MAMMA ( tror jag iaf, men säker från ulla och hasse =) ). så jag skriver sen vad jag har fått mer =) hej då puss och kram // OLIVIA


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback