Kan inte sova.

Ja nu är klockan 07:11, och jag har fortfarande inte gott och lagt mig. hojja kan inte sova, undra vad det beror på, ju det vet man ju aldrig. undrar om jag ids försöka nå mer, tror inte det, så det ät väl lika bra att kanske hoppa i duschen och börja göra sig i ordning för dagen. Senare idag ska jag vara med Martina, och det blir väl att dra till ''Ankis'', och köpa lite nya fiskar. Fick någon litet ryck idag och ren gjorde akvariumet. de behövdes verkligen, detluktade så illa att jag nästan spydde i vattnet. men som tur var så gjorde jag inte det. Fast man får väl se hur länge fiskarna överlever, sist jag köpte fiskar där så köpte jag tre st, och dagen efter så var alla dom döda, och så hade dom spridit någon sjukdom i vattnet så alla fiskar förutom en dog :( hojja ville inte ta upp som från akvariumet, men som tur var så var Mattias 8 år hemma hos oss , då. Så han tyckte att det var jätte kul att spola ner 4-5 fiskar i toaletten :).

På fredag är det ju tivoli i lilla Gällivare. Björkmans Tivoli om man ska vara med exakt. Är det någon som ska gå? jag ska. men vet inte riktigt än hur det kommer att bli till helgen, ska prata med lite folk och sånt.

Hojja snart börjar skolan igen, och jag känner mig allmänt trött, jag har inte ens orkat skriva på min novell, och inte heller varit och prommenerat eller cyklat. men ska npg cykla bort till Gällivare idag, om jag ska vara med Martina, annars ska jag höra med pappa om vi ska ta broarna runt, hoppas att han orkar det, men det är ju inte så stor chans att han gör det :(.  Om 22 dagar så ska mamma och Ove gifta sig, det ska bli jätte kul, jag ska drilla på efterfesten, och kanske spela något på saxofonen i kyrkan, det vet man aldrif, men mamma vill att jag ska spela ''Den blommstertid'' bara för att dom ska slippa ha någon psalm.

Aja, men nu ska jag göra ett ryck , och gå och duscha.

måånga kramar / Olivia :)

-Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, har du gjort din design sj? tkte den var fin ;d kan du göra min isf? ;D

- 2008-08-07 @ 15:19:26
Postat av: Olivia

Hejsan, nej jag har inte gjort den själv, det är min kompis som har gjort den www.micheriksson.blogg.se :)

- 2008-08-07 @ 21:46:19
-URL: http://minlillagronaflodhest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback