helgen då.

Ja, ska vi börja med jobbet då :), så här äre, jag fick inget fast jobb, utan jag fick springa och avlösa folk. och när jag inte har avlöst folk så har jag mest bara åkt karuseller :), eller har typ bara åkt Tagada :). Men seriöst !! Idag när jag åkte Tagada, så kom pappa upp :O och du vill inte veta vad den jäveln gjorde ! han gick upp och gick på golvet, fyfan vad piiiiiiiiiinsamt!! men typ alla skrek att han var skit cool, kan fan inte fatta att dom tyckte det, jaja. men efter många om och men, så började jag tjata på pappa att han skulle lära mig, med det blev inte av, inte i kväll iaf. men det kanske blir det imorrn, hoppas det :). men nu ska jag försöka ta och sova lite, eftersom att det öppnar kl 12 i morrn. puss och kram / Olivia

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback