Perfect situations most go wrong.

Ligger verkligen lite på latsidan med det här att blogga. Och listan har ju inte gått jätte bra heller, men ska försöka göra de missade dagarna när jag kommer hem, sitter nämligen och bloggar från min iPhone just nu.

Ihelg har jag spelat, och jobbat typ hela helgen. Jobbade till 02.30 i torsdags, sen har jag spelat med AYJO hela helgen, bott på hotell, ätit pasta och myst på. Får ju inte glömma att Sofia fyllt 20 så vi har firat henne hela nätterna på fredag och i lördags också. Så jag hat minst sagt varit jätte seg på repen. Men det har faktiskt gått riktigt bra. Jag och Mr. Selmer passar varann som handen i handsken!

Men varför har vi övat en massa med AYJO undrar ni då? Jo, vi åker nämligen till Skottland om tio dagar!!! Förstår ni hur taggad jag är?!?! Och i mars ska vi åka ner till Stockholm och tävla då i storbandsjazz för unga! Ska bli så kul!! Kan ju alltid hoppas att vi vinner!! AYJO håller en jävligt hög standard! Dock träffas vi ju och spelar bara några gånger om året, mesans de finns de storband som träffas en-två gånger i veckan, så där ligger vi i underläge.

Men nu ska jag vara social med Madde, så tänker jag ladda upp lite bilder från telefonen, så det kommer se jätte konstigt ut!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/563902/images/2013/pic_50fdb1e89606ee2e65509192.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/563902/images/2013/pic_50fdb1e89606ee2e65509192.jpg" class="image">


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback