Vem vill va en etta nu? Ingen, ingen. Vem vill va en tvåa nu? Ingen, ingen alls.

 
Här har ni min skönhet. Ettusen kronor la jag ner på denna lilla mössa. Men ack så glad jag är för det! För den är helt underbar, och snygg också! 
 
Om bara några få månader tar jag studenten. Studentklänningen är redan inhandlad, så nu är det bara en balklännign som jag måste ha, om jag ska gå. Har inte riktigt bestämt mig än. 
 
Men jag längtar så otroligt mycket tills den studen jag kommer få stå där lite half full och vänta på att nu är det min tur att springa ut och när jag gjort det har jag äntligen tagit studenten. Då har jag gått tre år på det mest underbara programmet som finns. Estet, det passar mig så bra, att få hålla på med det jag älskar mest varje dag, nämligen musiken. 

-Kommentarer
Postat av: Annelie

Men så jäkla snygg! Längtar tills min kommer i april, Snart studenten!

- 2013-02-10 @ 20:45:21
-URL: http://wheaten-beardis.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback