Tio saker om mig.

 
* Jag lever verkligen för musiken. Jag lyssnar på det, sjunger och spelar varje dag. 
* Jag älskar verkligen mitt jobb! Är på jobbet varje dag! fast jag jobbar eller ej, utan att bara gå in och prata lite med mina kollegor och kolla läget. 
* Jag är väldigt duktig på att skjuta fram typ alla mina arbeten som ska göras i skolan, så det blir ofta att man sitter och gör allt som ska vara klart typ veckan innen betyget ska sättas. 
* Jag älskar sommaren, och allt som har med sommaren att göra. Att få sitta ute hela nätterna, gå i fina kläder och skor, kunna fara ut med båten och chilla på någon ö. Längtar som fan till sommaren, och detta kommer att bli en fin sommar. 
* Förut var jag en väldigt blyg person. Men idag ser folk mig som en direkt aggresiv person. Säger det jag vill ha sagt utan att bry mig vidare mycket. Tycker jag att något är dåligt eller så, så säger jag. 
* Jag har TRE bästa vänner, My, Madelene och Josefine. 
* Jag älskar typ allt som har med piercingar och tatueringar att göra! Jag har sju piercingar. Ingen tatuering ännu, men kommer snart. 
* Jag sover typ lika mycket hemma hos My som jag gör hemma, vissa veckor mer hos henne än hemma. 
* Jag slösar fruktansvärt mycket pengar. Alldels för mycket, tacka Gud för att jag har ett jobb!
* Jag blir less på folk som tar saker och människor förgivet. Vänskap handlar om att ge och ta. Inte bara ta ta ta, utan man måste kunna ge också. 

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback