Äntligen är det över..

Som några av er kanske vet, så fick jag vittna en misshandel i Västerås, så vi ringde ju som såklart polisen. Men så idag så har rättegången varit, och det var ritkigt skönt. Har fått det bort gjort och nu behöver jag inte oroa mig för det nå mer. Så det känns jätte bra. Det som var lite jobbigt var att jag höll på att verkligen börja as garva när jag skulle svära den här eden. Ni vet den där Jag Olivia Holstad lovar att bara sägsa sanningen och inget annat typ! Det kändes som att jag var i någon dålig jävla amerikans dramaserie. 
 
Men vad händer annars? Ja, inte så mycket faktikst. Sliter på med skola, jobb, projektarbete och körkort. Körkortet är snart mitt, fan vad skönt det ska bli!
 
Och nu tänker jag kika på PLL, så ha det bra!

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback