It´s not a cry that you hear at night, It´s not someone who has seen the ligt.

Hejsan alla fina!
Nu var det ett litet tag sedan som jag skrev. Men vad har hänt sedan sist då undrar ni kanske? Jo, jag har fyllt hela 18 år! Jag har jobbat på världes bästa jobb! Gud vad jag älskar mitt jobb, det är så himla roligt, man får träffa mycket folk, man har nästan alltid roligt och jag har så himla trevliga arbetskamrater!
Jag har även haft lite spelningar och en elddrills show. Och idag så hade vi en spelning i fiket, och den hade jag tänka visa åt er. Eller iaf en av låtarna.
Idag har jag varit med underbaraste My, och vi har inte gjort så mycket annat än att plugga. Eller rättare sagt gjorde My nästan allt för att inte plugga, men tillslut så fick jag fart i henne också.
Nä, nu ska jag fixa videon på Tube, så ska jag gå och sova. Har en redovisning imorgon, som jag inte ens är klar med. Men vafan..

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback