When a heart breaks it don´t breakeven

Egentligen vet jag inte vad jag ska säga.
Jag vet inte riktigt vad jag gör nå mer,
allt bara rullar på jag känner mig som en robot.
Jag gör de jag blir tillsagd att göra, jag gör det
som jag vet att jag måste göra.
Annars står det bara still.
Och jag kan fortfarande inte släppa tanken,
tanken om att allt är mitt fel.
Om jag kanske inte hade gjort si,
om jag inte gjort så, om jag inte hade varit så på honom.

Det värsta är att vi går i samma klass, jag ser honom hela tiden.
Men jag vet att jag kan inte går fram och krama honom.
Vi har inte sagt ett ord åt varann på sex dagar. Ska det verkligen vara så?
Det jobbigaste på hela dagen är att veta att när jag går mot mitt skåp,
så kommer du att stå där, du kommer att hålla på med din telefon,
ge mig en blick som får mig att vilja springa och låsa in mig på en toalett och gråta hela dagen,
för att sen kolla ner på din telefon igen.

Jag törs inte gråta. För när jag gör det känns det som att det är fel.
Jag tycker att det är så pinsamt, och svagt av mig.
Men det är precis vad jag är, nu är jag svag.

-Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

åh älskade du. det är inte ditt fel. det är hans fel att det blev sådär och han är inte värd att tänka en sekund på.

- 2012-03-20 @ 19:49:14
-URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: melinda

Gumman..



Den Olivia jag känner är stark, känns kanske inte så idag eller imorgon, men snart. Allt kommer bli bra, det lovar jag. Fast det kanske tar sin lilla tid. Så småningom när du möter honom vid skåpen kommer du ha ett stort leende på läpparna, du kommer tycka att allting är underbart och han kommer kolla upp och ner igen, i sin telefon och ångra den dagen, hur han gjorde det och att han var för feg för att kunna se dig i ögonen och säga det.



För att kunna se någon i ögonen och säga det, måste man vara stark Olivia. Han är inte det, men du är.



Trots att vi inte har känt varann så länge så tycker jag att du är helt underbar och jag tycker synd om pojken, för han lär aldrig få någon så fin som du.

- 2012-03-20 @ 21:26:16
-URL: http://melindagundmalm.devote.se
Postat av: Alicia

Kommer aldrig kunna toppa melindas kommentar, men jag håller med henne & amanda till 110%. Det är inte ditt fel att det blev som det blev, du förtjänar någon mycket bättre och starkare! Lots of Löv /Alicia

- 2012-03-24 @ 17:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback