Now you´re just somebody that I used to know.

 
Hejsan alla fina. 
 
Har pratat med Jenny, mamma, pappa och min kusin i Stockholm nu. Så allt är istortsett klart för min resa tillk Västerås. Jag hoppas verkligen att den kan bli av. Det som gäller för att det ska kunna bli det är ifall det finns platser på flyget. Eftersom att jag ska flyglifta. Och sen ifall det skulle finnas plats i bilen mellan Stockholm och Västerås. Men annars kanske det går att ordna med buss eller tåg. Jag hoppas verkligen att det blir så att jag kan åka. Det skulle verkligen betyda så mycket. Och det skulle bli så jävla roligt!!
 
Ikväll så har jag varit med Frida och Frank då, och lullaat omkring. När jag kom hem fick jag slänga jobbkläderna i tvätter eftersom att jag åkte på att jobba imorgon. Men inte klagar jag! Det ska bara bli roligt! Sen blir det ju även spelning i Råneå imorgon, det ska bli roligt. Dock är jag ganska så jätte nervös. Men det ska nog gå bra iaf!! 
 
Nä, nu får jag äntligen sova! Godnatt!

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback