Midsommar

 
Denna grynt överredigerade bild är tagen på midsommarafton 2010 i Piteå. Det är ju alldles snart midsommar afton, och då har jag en liten fråga till er Vad ska ni hitta på under midsommar helgen? 
 
Själv så åker jag till Boden och spenderar hela helgen hos Joakim. På fredag äre bara han och jag, så ska vi blanda lite roliga drinkar och sedan bär det av mot Lotus. På lördag morgon kommer Agnes och ska tydligen göra frukost och annat roligt till oss. Och sen under kvällen droppar det in lite fler folk. Så ska vi bara ha allmänt trevligt. 
 
Och på söndag åker jag hem igen! Och börjar jobba på måndag!! Skönt att vara helt ledig en hel helg faktikst! 
 
Så nu tycker jag att ni slänger in en liten kommerntar om vad det är ni ska göra på midsommar! 
 

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback