It´s a good thing tears never show in a pouring rain.

 
Hejsan hejsan!
 
Igå narr så blev det att fara ut med Frida och Krille och glida massa fin bil. Fast först satt vi och chillade i hamnen, innan vi åkte och hämtade Joseph a.k.a Åke i Rutvik. Sen blev det att åka på max typ så här 15 min innan det stängde. Så tror att dom blev lite irriterade. Var hemma då vid ett när Krille skulle åka och jobba. 
 
Vaknade idag av att Frida ringde och väckte mig. Så hon kom till mig så körde jag igenom låtarna som jag ska spela imorgon i Råneå. Sen var vi på stan, fick det nya schemat. Fick veta att jag har fått ledigt då när jag ska till Norge och jag har ev bokat tid för att få mina naglar fixade hos Sofia. 
 
En lite så här random sak. Så åker jag KANSKE vitt västerås till veckan. Beror lite på Jenny och ekonomi osv. Men jag hoppas verkligen att jag kan åka!! Det skulle vara så himla underbart att få komma iväg lite. Och få träffa Jenny. 
 
Men iaf. Nu sitter vi i Bensbyn hos Frida och fixar en spegel. Det var lite snack om att vi kasnke skulle åka och bada. Men jag tror att jag fegar ur. Det är alldeles för kallt!!
 
Ha en bra dag!

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback