Har jag världens bästa pappa, eller vad?!



Jag tror inte att någon av er kan fatta hur lycklig jag är. Jag har fått den bästa 18 års presenten en sån person som jag kan få! Visst, alla andra får kanske en bil eller något sånt. Men jag fick en saxofon, och inte bara en saxofon. Utan en Selmer! Nu snackar vi alltså saxofonernas saxofon! Kungen av alla saxofoner!

Nu kanske alla tänker, att jag är helt jävla dum som jämför en saxofon med en bil. Men det ska jag säga er, det är jag inte. Denna saxofon fick på 20 000 kr, det är alltså mer än vad många bilar kostar. Och om jag lägger ner ca 10 000 på den typ vart 5-8 år, så kommer jag att ha en förjävla bra saxofon resten av mitt liv!
ja
Och inte nog med att jag har fått en Selmer som är spelad av Janne Thelin som spelar i NBB. Och inte nog med att jag fått en jävla fin saxofon, så fick jag ett jävligt fint munstycke. Ni som följer min blogg, vet att jag fick låna ett av Janne. Men det lämnade jag tillbaka förra veckan, och nu när jag öppnade lådan, så hade jag fått det av honom. Men i allafall, så denna saxofon är verkligen behandlad med kärlek, och den har fått den respekten som en saxofon behöver. Och jag ska lova er, att det kommer den få av mig också!

NORGE HÄR KOMMER JAG!! 

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback