Funny when you´re dead how people start to litsen

 
Hej alla fina. Idag har det varit en riktigt chill dag. Var ju som jag sa igår ledig, så skönt! behövde verkligen det! Så jag har varit på stan ett tag, sedan var jag och min lillebror på pantade lite flaskor, och sedan var vi till mitt jobb och köpte lite glass. 
 
Har även hunnit vara ett litet tag med Sanna idag. Vi gjorde väl inte alls för mycket, satt och svamlade lite som vanligt. Ska vara med henne imorgon också, och då ska vi ta oss till coop arena och åka karuseller!! Ska ÄNTLIGEN få åka no limit! Min pappa visade mig den för några år sedan, och då ville jag verkligen åka den. Dock fanns den bara i Norge, men nu har Axels äntligen tagit hit den! Och den kom till Luleå!! Så då ska jag verkligen passa på att åka den för första gången!!! Det ska bli så awesome!!

-Kommentarer
Postat av: Sanna

Och jag kommer dö :((( xD

Svar: Nejdå! Det kommer att bli super roligt!! :D
Olivia Holstad

- 2012-06-20 @ 19:03:28
-URL: http://winter.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback