En mysig spontan kväll med Adina

 
Förra veckan hände något jätte roligt. Jag fick ett sms och blev bjuden på middag av en fin Adina kvällen efter. Då bjöd hon mig på baconpankaka och sedan efterrätt som ni då ser glass, jordgubbar och så hade hon gjort egen chokladsås. Och allt var så himla gott! Sedan tittade vi även en film och bara hade allmänt trevligt. 
 
Jag älskar verkligen såna här små spontan saker som händer. Typ en liten middagsbjudning. Eller om som jag gjorde för ett tag sedan gjorde chokladsufflé så bjöd Alicia och Adina in sig själva. Sådan är så mysigt och roligt, och det krävs inte mycket av en för att man ska få en riktigt rolig och trevlig kväll. 

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback