Powermeet, sova, leka med Julia och sedan ännu mer Powermeet!

 
 
Hade det trevligt igår på Powermeet. Vi träffade några killar som vi satte oss med och så blev vi bjudna på öl, tyvärr så dricker jag ju inte öl egentligen, men fick tvinga ner mig han iaf. 
 
Nu ska jag snart slänga mig i en dusch, sedan ska vi ta med Julia på en liten picknick på Powermeet och titta på bilar. Då ska jag även ta med min kamera, så får ni se lite bilder. Har pratat med Jenny, så att det är OK att jag lägger ut bilder på Julia. Men då hoppas jag att ni fattar att dom får ni ABSOLUT inte ta av mig!!! Tyvärr så har inte Jenny något PS, så jag kan inte stämpla dom. Men jag hoppas att jag kan lita på er läsare nog mycket så att ni inte tar dessa bilder. 
 
Så ha en trevlig kväll allihopa! För det ska jag ha!

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback