Just be true to who you are

 
Hejj allihopa!
 
Sedan sist hard jag haft det jätte bra, har jobbat och när jag jobbat klart i söndags tog jag stellan till Klubbviken och där åt jag underbart god mat, spelade på den finaste Selmern och sjäng fina låtar. 
 
Igår var det underbart väder på klubben, så jag har bara njutit och solat. Dock var det inte så frestande att ta Stellan hem kl 15 för att jag var tvungen att jobba. Men det gick bra iaf. Och igår kväll var jag med Agnes, vi var och köpte dricka på Ica, sedan gick vi och satte oss i Norrahamn och det var så mysigt att bara sitta, njuta och prata lite skit med varann. 
 
Idag har jag verkligen haft en underbar dag! Jag vaknade, sedan hade jag lite hemma spa, tvättade upp ansiktet och satte på mig en underbar ansiktsmask från lusch. Sedan var jag ner på stan med Sanna. Då gick jag upp på telia och skaffade mig ett abonnemang, så nu har jag spotify och allt sånt där fint! Och det allra bästa var att när jag inte skulle ha någon telefon med abonnemanget fick jag tillbehör för 700 kr!! Vilket gjorde att jag fick mina urbanears!! Har trånat efter dom där som är fake helt länge! Ville verkligen ha ett par gröna såna. Så nu fick jag dom, men jag tog ett par lila då det inte fanns gröna, men dom är också helt underbara!
 
Men nu ska jag sluta babbla, hejdå! :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback