Hemma igen

 
Nu är jag hemma, har istortsett bara sovit hela dagen, då jag bara sov typ en timme inatt på tåget. Har fördrivit tiden med att kika på house, och läsa en väldigt bra serie, började på sista boken, läste ut den näst sista på bara två dagar. 
 
Imorgon kommer min farmor hit, då ska vi shoppa, äta gott, och fika och bara ha det trevligt, jag hoppas verkligen att vädret är på vår sida också. Men efter det är det slut på ledigheten jag har haft nu i lite drygt en vecka. På torsdag börjar jag jobba igen, och jag kommer vara ledig max två dagar i veckan, med oftast inte ens det, och detta blir i några veckor. Personligen tycker jag att det ska bli riktigt skönt och roligt, jag har saknat mitt jobb och mina arbetskamrater. 
 
Blir dock lite ledsen när jag ser min super fina strandväska som min mamma köpte åt mig, som är helt oanvänd. Men jag jobbar ganska mycket kvällspass, så jag ska försöka ta mig ut till stranden och bara mysa med någon fin människa, vet dock inte vem än. Skulle ju vilja att Jenny kom, men det går ju inte.. 
 
Nu, ska jag sluta babbla massa skit som ni säkert inte ens orkade läsa, och så ska jag fortsätta kika på Skins. 

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback