Om Olivia Holstad just idag, den sjuttonde januari.

Hej!! Nu är det Amanda här och jag har ju inte bloggat på den här bloggen i ungefär en evighet fast jag till och med har en helt egen kategori och allt. Men eftersom att Olivia inte skriver själv så får jag ta saken i egna händer.
Det som händer just nu är att Olivia har färgat håret rött. Av vad jag såg på bilden så var det skitsnyggt, kolla bara:

 


Och annars händer det väl inte så mycket i Olivias liv ;) Vad jag vet... Haha skojar. Hon har fullt upp med gemuläxor, överfulla garderober, att hata senapsgult och att längta till jazzläger. Och imorgon då ska jag köpa min nya kamera så inom en snar framtid så kommer ni få se riktigt snygga(förhoppningsvis) fotografier på Olivia! Kanske i stil med den här:

Den tog jag i april eller maj någon gång. Så himla fint det var då. Verkligen. Vill ha vår nununu. Och Olivia var också sjukt fin där!! Det var så kul att fota den gången :)
Aja, nu ska jag sluta skriva här och gå och lägga mig och drömma om små gröna flodhästar. Imorgon är det fisk till lunch och jag taggar inte...

/ AMANDA.

PS. Jag har ätit semla idag.

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback