It's a cold and it's a broken halleluja

Hejsan alla söta! Sitter just nu och myser i soffan till den underbara filmen magiska systrar.

Idag har jag vaknat alldeles för tidigt, redan kl 9, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag skulle ha kunnat plugga, men jag glömde grejerna och det i skolan, så jag får råplugga matte imorgon, och om jag inte jobbar på torsdag efter skolan får jag väl gå på matten och ta igen mig lite.

Får se, kanske jag tar och bakar något idag, igår gjorde jag en jordgubbspaj, men jag är lite små sugen på att baka lite kladdkaksmuffins, eller något med choklad överhuvudtaget.

Nä, nu ska jag plocka fram mina chips och dippen och bara Chilla läget liksom ;)

Ha det så bra :)

Ps. Jag saknar min älskade Stjerna så otroligt mycket :( <33


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback