I love you, so freaking bad.



Nu är jag tillbaka i Luleå. Känns väl bra, fast det hade varit skönare att vara hemma i Gällivare ett tag till, eftersom att det var så jätte längesen som jag var där. Tåg resan gick jätte snabbt, eftersom att jag satt och läste min otroligt underbara bok. Påtal om böcker, så kom mitt livs levande biblotek till mig, i fredags, dvs Rebecca btw. Så jag fick köpa 4 böcker av henne, som är så otroligt bra, hade läst dom två första i serien, så då fick jag köpa hela serien av henne. Heelt klart värt priset!

Fick idag ett brev av mamma, om att på onsdag ska jag och vaccinera mig mot HPV-virus, alltså det viruset som bidrar till livmoderhalscancer. Jag är sååå sjukt nervös, jag reagerar inte bra på sprutor, jag är så otroligt rädd för sprutor, men jag hoppas att det går bra.

Nä, nu ska jag sluta gnälla och fortsätta att titta på tv, och förhoppningsvis sova på ett litet tag :D

Godnatt! :)


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback