Baby, be a simple kind of a man



Ja, nä men vad har hänt i mitt liv den senaste veckan då? Jag hag t ex tränat 4 gånger. Jag är riktigt stolt över mig, och hoppas verkligen att jag kommer kunna hålla i detta. Och jag ber till Gud över att jag får fortsätta ha min sjukgymnastik, annars kommer jag ALDRIG att ha råd att träna såhär mycket. Igår hade jag och Mattias våran 1 månads dag. Egentligen vare kanske inget speciellt, men de var ändå speciellt, vi gjorde iaf inget. Vi var inte ens med varann efter skolan xD För då gick jag och träna.

Idag var det hockey, jag blev jätte ledsen eftersom att jag inte fick satsa mina pengar på Chris. Och vem tror ni inte gör mål då? JO CHRIS!!! Så det kändes riktigt surt..

På lördag ska jag jobba för första gången på Bos, så här lite som ett test. Och om det går bra, så kommer att jag få jobba lite grann då och då, liksom typ varannan helg eller så om jag har tur. Så hoppas verkligen att det kommer gå.

Nu ska jag slå på en film och sen sova. God natt alla fina :)

-Kommentarer
Postat av: ami

nuså raring, nu kan man komma in på min blogg igen ;)

- 2012-01-13 @ 20:03:24
-URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback