There´s only one thing in my soul that´s love.

Alltså jag har så otroligt tråkigt! Men jag ska väl försöka att sova snart, så att jag orkar upp imorgon. Nog för att vi har sovmorgon med iaf.
Jag blev jätte glad idag när jag kom från jobbet! Då hade jag fått en mejl av min pojkväns mamma, som bor i stockholm och som kommer upp i helgen. Vart hon bjöd ut mig till Alvik på lördag. Dock så ska troligtvist Mattias lana med hans kompis då. Såå jag vet inte vad som händer riktigt, men vi får se. Hanna tycker att jag ska komma igen och umgås med deras familj och hoppas på att Mattias kanske vill vara med mig också, och att jag skulle komma och överraska honom utan att han visste att jag skulle komma. Haha, det skulle ju faktikst vara ganska roligt.
Annars nu så sitte jag och tittar på melodifestivalen igen. Men jag har inte så mycket bättre för mig. Men nu böt jag precis, eller jag mutade och begav mig till 90-talet och slog på lite A-teens. Medans jag gör allt detta sitter jag och skriver med Hanna på FB.
Men nu ska ni inte behöva lida för att jag har tråkigt.
Godnatt! :D <3

-Kommentarer
Postat av: Josefineeeeee

han kanske blir arg om du far ut till Alvik utan att han vet? ;o tvivlar på att Mattias kan vara arg men ändå!

- 2012-02-06 @ 07:58:58
-URL: http://youngdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback