Are u ready to turn the tide

Hejj alla fina!
Idag har det varit en riktigt fin dag! Skolan var jätte skön, hade bara två vanliga lektioner sen bara musik! Jag även hunnit med att prata med syon och rektorn om hur vi ska åtgärda mitt inså nu när jag kommer att få tandställning nu nästa vecka, och jag är såå nöjd med dom lösningar vi kom fram till. Jag tror faktiskt att jag börjar gilla våran nya rektor!
När skolan var slut så kom Mattias med hem till mig och vi myste på till 1000! Eftersom att vi är ensamma med varann så sällan, så är det verkligen super mysigt när vi väl är med varann. Och jag fick honom att lova att han ska vara med mig på tisdag då när det är alla hjärtans dag! SUPER NAJS!
Sen gick jag ner till FRIENS och åt middag med mamma, och det var så otroligt gott! SHIIT! Och nu sitter jag med läxan, och det lär jag göra resten av kvällen.
HEJDÅ!!! :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback