I used to rule the world

Ja, jag vet att jag bara har gamla bilder, men det går duga om ni inte vill ha bildlösa inlägg ;)
Hejsan alla fina!
Idag har det varit en fin dag, jag börjde först klockan tio, så innan det hann jag duscha, fixa lite i mitt rum och även fixa mitt hår! Det börjde med att vi hade Gemu, det var faktikst ganska roligt. Sedan hade vi GEMU och då fick vi i uppgift att spela låten Viva La Vida med coldplay, men vi ska göra om den till en ragge låt! Det är ganska svårt, men det kommer bli så roligt!
Just nu sitter jag på skype och pratar med en tjej. Medans jag sitter och spelar cookiedozer!! Så kul! Egentligen hade jag också tänk att slutföra mitt arbete från igår. Vilket var att jag ungefär kl 22 började jag att rensa mitt rum och jag fick ut så jävla mycket skrot! Så nu ska jag dammsuga och lite sånt, men nu ska jag vara social med Jenny! :)

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback