I used to laugh it off.

Hejsan alla fina.

Nu orkar jag verkligen inge mer, min rygg håller på att ta livet av mig! Igår när jag skulle precis åka hem från Annelie så började hugga till, och det har fortsatt från dess. Jag visste seriöst inte vad jag skulle ta mig till igår, jag bara kom hem la mig i sängen och där låg jag, och typ grät av smärta. Sen kom jag på att jag hade en vete kudde, så jag gick och värmde den. Och med den på ryggen somnade jag. 

dock så vaknade jag 05.30 typ idag! Och inte fan har jag kunnat somna om, det suger apa! Jag är trött! Fast egentligen är jag inte trött, men jag vill sova! Jag vill inte vara vaken just nu, jag vill sova så jag slipper denna jävla smärta. 

Nu sitter jag och pratar med Jenny på skype. Jag är så glad att jag har hittat en vän som henne, hon är så underbar! Så rolig att prata med och sååå super sööööt!! <3

Nä, nu ska jag väl göra lite frukost eller något sånt. Kanske det är dags att börja med lite skolarbeten..

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback