And you begin to wonder why you came



Nu ligger jag äntligen i sängen som jag istort sett har längtat efter att få göra heeela dagen!

Nu så ligger jag i Luleå igen, men jag längtar redan hem till Gällivare. Fråga mig inte varför jag har blivit så Gällivare galen, men de är väl så de kan bli ibland. det känns helt enkelt som att jag är där för lite!

När jag kom hit så hoppade jag istortsett direkt in i duschen, så jag har haft i en ansiktsmask, så har jag rakat benen och sånt där. Tidigare idag så färgade jag ju håret så de blev inte att tvättade igen nu, men när jag gjorde de tidigare hade jag i en hårinpackning, så nu känner jag mig jätte fräsch. Men nästa gång jag hoppar i duschen måste jag nog plocka fram min vän epilatorn och fixa mina armar, eftersom att jag VÄGRAR att raka dom, för det är inte snyggt om man får stubb på dom :O Jag brukar också epilera mina lår eftersom att jag sällan rakar dom när jag rakar benen, för att jag har så ljusa hårstrån och sen växer som jätte sagta så det bruar bli så att när de är dags att epilera armarna tar jag låren också!

Nä, men nu ska jag sova.... 2 sekunder efter att jag skrev nu så ringer Anton Niemi på skype och behöver hjälp med sin krönika... Så vi får ju se när jag får sova...

-Kommentarer
Postat av: melinda

epilera? :o

- 2011-09-19 @ 18:52:52
-URL: http://melindagundmalm.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback