Tears don´t mean you losing



Tjena!

Sitter här i min lilla sköna säng nu. Men ett ny städat rum, eller jag städade igår, så liiiite stökigt är de xD
Imorgon har jag matte prov, inte taggad alls. Fick fara hem till Oves bror för att han skulle hjälpa mig, så nu fattar jag lite iaf, men inte äre då mycket.

Annars har jag inte gjort så mycket idag, tagit de chill, varit i skolan och massa sånt. Vi hade uppspel på ensemblen. Det gick hyfsat bra. Jag spelade typ inget, och de enda man hörde var mitt solo, så de är lugnt :)

Btw! På torsdag ska jag fixa min kaluffs, färgning och kanske klippning, hos Frida på henne skola. Gud så skönt! Och de bästa, jag får de gratis. Och det gillas verkligen eftersom att min ekonomi inte är den allra bästa :) Så jag är väldigt tacksam, men nu blire film och sen sova!

Godnatt, Pöss&göll! :D

-Kommentarer
Postat av: melinda

åh, du måste lägga upp en bild sen på hur håret blir!

- 2011-11-15 @ 09:00:59
-URL: http://melindagundmalm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback