Sitter här hel chockad, och vet inte vad jag ska ta mig till

 

Dessa två bilder föreställer folketshus i Gällivare. På den scenen har jag stått och uppträtt på om 100 gånger ens räcker! Jag har varit på bio, flera gånger än vad jag kan räkna. Jag har varit på kurser och föreställningar. Och jag har sett Movits! uppträda med NBB på den scenen.

Nu är den borta, i natt så brann den upp och jag vet inte ens vad jag ska säga. det tynger på något sätt mitt hjärta. Javisst, dom kommer ju med all säkerhet att bygga upp allt igen, men det kommer inte att vara samma som jag har gjort allt detta på, så jag kommer inte kunna säga att på den där scenen har jag uppträdit, jag har sett mitt favorit band på de, eller något..

http://www.kuriren.nu/nyheter/?articleid=6167925

-Kommentarer
Postat av: therese

okej härligt :) jag la till dig nu med :)



kram /therese

- 2011-11-20 @ 12:56:48
-URL: http://ttessanliindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback