oh oh, I want some more



Hejj min fina blogg, mina fina läsare och mina fina vänner! Idag bjuder jag på en jätte fin bild på älskade Jay Smith, och underbara Linnéa Henriksson! Som var helt underbara på idol, för precis 1 år sedan idag! :D Eller engligt datum imorgon, men dag idag! Ni fattar :)

Idag har jag haft en jätte spännande dag! Kan ni gissa vad jag gjort? Nä, de kan ni nog inte! Jag har varit i en äkta studio och spelat in en så underbart bra och rolig låt! Det har varit så roligt, och lärorikt! Och det ni vad jag gör om en månad, alltså 10 December? DÅ SPELAR JAG IN EN MUSIKVIDEO! :D Så då ska vi spela playback, och kommer göra en "live musikvideo" så är de sagt nu iaf. Det är så spännande och jag hoppas verkligen att det blir bra!

Imorgon är de äntligen helg, en storstädning av mitt rum planeras. Och på lördag blire middags mys med några vänner. Åh, sånt är verkligen så mysigt! Äta gott, vara med vänner och musiken, som alltid lyckas komma med på ett hörn :)

Nu ska jag göra de sista på mina läxor, sen ska jag försöka ta en tidig kväll :)

-Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

skitsnygg bild olivia!! :D fint redigerat också!!!

- 2011-11-10 @ 23:49:09
-URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: josefine

musikvideo?! ;o IIIH! låter spännande! du får berätta mer om det ihelg! vilken dag ska vi ha middag? :)

- 2011-11-14 @ 20:44:16
-URL: http://youngdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback