I´m attention whore ;)



Idag så har jag varit med Frida, det har verkligen varit jätte roligt. Hon hjälpte mig att fixa min gitarr, jag blev så otroligt nöjd! Det ska bli så roligt att visa upp den på onsdag när jag ska uppträda! :D Och imorgon ska hon fixa mitt hår, gud så kul! Det kommer nog att bli jätte jätte fint! :D Jag är jätte spännd :)

Imorgon åker jag till Gällivare, de ska bli så skönt! Och på lördag ska jag vara med Josefine.. Myyys! :) Jag skulle ju ha fått träningskläder nu när jag åker, men jag kommer inte hinna fixa de :( Så pappa har lovat att jag ska få de nästa gång jag kommer, gud så kuuul! :D

Nä, nu sitter jag och tittar på handen som gungar vaggan, det är en så bra film från 1992, helt klart värd att se :) Så om du läser detta nu 21.54 rekomenderar jag att slå på kanal 9! :)

Nu ska jag fortsätta kika, och farwilla lite

PUSS


-Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

SNYYYYYGGT!

- 2011-11-17 @ 23:01:59
-URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback