I´m a star, falling just for you



En lite gammal och små charmig bild på mig och Mattias, som Amanda Jonsson står för (hon finns länkad)

Nu var de då jävla länge sen jag bloggade. Så skönt de har varit! Det är ju sista dagen på lovet nu, och under mitt lov har jag varit hemma och tagit de lugnt! Och shoppas lite, det blev två par chinos, en klänning, en t-shirt, massa sockar och leggings och lite smink. Så kan de gå ;) Har också varit med söta vänner och fått en massa söta skor :D

Nu sitter jag och lyssnar på lite musik, jullåtar faktikst. Det är lite små charmigt, men snart är de jul. Och det finns INGEN snö, hojj vart är världen påväg :O Visste ni att om jordens tempratur höjs med 6 grader, kommer Sverige vara lika varmt som typ Turiket och Spanien ;) Ska man kanske längta, eller flytta?

Imorgon ska jag redovisa om Leukemi, så jag har gjort en liten PP när jag satt på tåget, och själva arbetet skrev jag klart innan lovet. Det är lovande ;) Dock, denna vecka jag har ett glosförhös som jag måste plugga till, och det GILLAS INTE!

Nu måste jag sluta skriva, annars blire en jävla roman här, men nu kanske jag börjar blogga lite mer, känner suget faktikst :)

-Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

Har saknat din blogg! <3 jättekul finis och snart ska vi fota och fixa nya bloggen! längtar :D

- 2011-11-07 @ 00:44:04
-URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback